lördag, januari 12

Är vi ensamma i universum???

Efter många timmars tittande på diverse filmer på Youtube, inom alla kategorier man kan tänka sig. Mycket skratt, och småflin, men det handlar detta inte om. Av någon anledning kom jag in på kategorin "UFOs, finns dem". Jag är väl en troende i och med att, ja, jag tror att någonstans där ute finns det liv. Många filmer som handlar om detta är rent skräp, och på många ser man linorna som används, typ som i de äldre Star Wars filmerna. Men just denna filmen blev jag faktiskt lite skrämd av. Titta, tro...eller inte om det passar er bättre...


2 kommentarer:

Matilda sa...

Är det SÅDANT du gör om nätterna!?? Jaja då förstår jag...

tips 1: du vet att det bredvid infoga bild i inlägget finns en knapp som du kan trycka på för att få in hela you tube filmen i din blogg?

förresten så finns det lite nelbullar kvar... :p

Patsy Stone sa...

Du är för beroende av TV/dator... sorgligt men sant.. dessutom dricker du för mycket coca-cola... DU! Byt ut varannan cola mot fairtrade cola! :;)