onsdag, januari 9

APP

När jag körde hem från jobbet ikväll så lyssnade jag på en cd som jag köpte innan jul, och detta var första gången jag faktiskt lyssnade på texten till en av de mer tradiga låtarna. Men som sagt, texten fick mig att fundera på lite småsaker som varför världen är som den är, hur vi människor behndlar varandra, all ondska som finns...jag hoppas att låten väcker samma känslor hos er, som den gjorde med mig. Letade efter låten på Youtube när jag kom hem, och någon har gjort en passande film till låten, är ytterst tveksam att det är originalvideon, men den passar utmärkt till låten...Enjoy!!!





The Alan Parson Project
Vulture Culture (Expanded version) (2007)

1 kommentar:

Matilda sa...

Tips 1: infoga hyperlänken I texten, så slipper du långa html-adresser i texten

Tips 2: Det var nog inget mer...

Men det är ju det jag alltid sagt, att livet är fullt av mysterium! Och så har du bara suckat och himlat med ögonen åt mina fina mysterium... :(

;)